Foto GaLeri

Foto GaLeri

09 Julai 2011

..LovE yOu sTudeNt's Six BukHari..


kenangan 6 bawah bukhari

aku masih lagi mengingati saat indah bersamamu teman..
memori pesembahan MUET yang kita sertai sentiasa menjadi kenangan manis bagiku,,

saat itu barulah ku kenali hati dan budi kalian..kerjasama kalian amat aku hargai..

tidak pernah aku sangkakan bahawa kalian semua teman yang setia..
sentiasa memberi sokongan padu antara kita semua...

keluhuran budi kalian membuka pintu hatiku
untuk terus berusaha menjadi yang terbaik
untuk kalian..

walau kadang kala kita tidak sehaluan..
walau kadang kala berlaku perselisihan antara kita..
namun ukhuwah yang terbina tanpa kita sedari
menghapuskan rasa tidak enak dalam hati..
teman..
sesungguhnya tanpa kalian..
aku tidak mungkin dapat meneruskan perjuanganku
hingga hari ini..

aku berterima kasih pada kalian kerana sudi
menerima kehadiranku ..=)
syukran jazilan...
i love you friends!!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terpulang kepada saudara sekalian sama ada mahu mengulas atau memberi komen atau cadangan..